Sytytkö Turusta ja turkulaisuudesta – tule töihin Turkuseuraan

Haemme työntekijää, joka rakastaa Turkua, hallitsee sosiaalisen median sisällöntuotannon ja nauttii asiakaspalvelusta.

Turkuseura hakee turkulaisuuden aatteen levittäjäksi uutta lähettiä. Haussa on järjestösihteeri, joka suhtautuu työhön ilolla ja innolla sekä janoaa uuden oppimista.

Turkuseura tunnetaan mielenkiintoisista Turku-teemaisista tapahtumista, tuotteista ja julkaisuista. Yhdistys tekee myös aloitteita kaupungin kehittämiseksi – pitää huolta siitä, että Turussa on hyvä asua ja elää. Turkuseuran oma kauppa, Föripuoti, takaa Turku-överit laajalla Turku-tuotteiden valikoimallaan.

– Tärkeimmät kriteerit valinnassa ovat, että rakastaa Turkua, syttyy turkulaisuudesta ja haluaa viedä kaupungin ja turkulaisuuden ilosanomaa eteenpäin ilolla ja rohkeasti, sanoo Turkuseuran toiminnanjohtaja Kati Leskinen.

Turkuseuran järjestösihteeriltä edellytetään hyvää suomen kielen taitoa ja sosiaalisen median sisällöntuotannon hallitsemista videoin, kuvin, tekstein ja graafisin elementein. Työssä on osattava käyttää graafisen suunnittelun verkkotyökaluja ja hallittava kuvankäsittelyn perusteet. Tehtävänkuva sisältää myös myynti- ja asiakaspalvelutyötä Föripuodin kivijalkakaupassa ja verkossa.

– Järjestösihteerin työssä saa toteuttaa itseään ja osaamisalueitaan hyvin monipuolisesti. Työ tarjoaa myös hyvät puitteet osaamisen ja itsensä kehittämiselle.

Turkuseura on jokaisen turkulaisen ja Turun ystävän yhdistys, turkulaisuuden koti. Yhdistys tunnetaan positiivisesta tekemisen meiningistä.

– Meillä on hauska työyhteisö ja paras mahdollinen työn sisältö eli rakkaus Turkuun. Voiko ollakaan parempaa? Ei kertakaikkiaan, sanoo Leskinen.

Turkuseura etsii joukkoonsa joko yhtä kokoaikaista työntekijää tai kahta osa-aikaista. Tehtävänkuva sisältää ilta- ja viikonlopputöitä.

– Etsimme joukkoomme enemmän tekijää kuin fundeeraajaa. Haluamme saada kaupungissa hyvää aikaiseksi ja koemme, että käytännön teot ratkaisevat.

Yhdistys on kaksikielinen ja toimintaa järjestetään myös ruotsiksi.

– Turun kaksikielisyys on ehdottomasti voimavara, josta haluamme kertoa ja jota edistämme. Ruotsin kielen osaaminen ja positiivinen asenne kieltä kohtaan vaikuttavat rekrytoinnissa.

Kiinnostuitko? Lähetä vapaamuotoinen, visuaalinen hakemuksesi sekä ansioluettelosi toiminnanjohtaja Kati Leskiselle (kati.leskinen@turkuseura.fi) 15. marraskuuta 2023 mennessä. Voit liittää mukaan myös videon.

Työ alkaa 8. tammikuuta tai sopimuksen mukaan. Lisätietoja sähköpostitse toiminnanjohtaja Kati Leskiseltä. Tutustu tarkempaan tehtäväkuvaukseen alla.

Kiinnostuitko Turkuseuran järjestösihteerin tehtävästä? Tutustu vielä työn tarkempaan tehtävänkuvaukseen:

Työtehtäviäsi ovat:

• Turkuseuran ja Föripuodin markkinointi- ja asiakaspalvelutehtävät
  • Sosiaalisen median sisällöntuotanto
  • Jäsenviestintä ja -kampanjat
  • Juttujen ja blogien kirjoittaminen
  • Tapahtumien ideointi, koordinointi ja toteuttaminen
  • Turku-tuotteiden ideointi ja toteuttaminen

Odotamme työntekijältä:

• viestintä- ja markkinointiosaamista erityisesti sosiaalisen median kanavissa
  • Turku-rakkautta
  • sujuvaa ja kekseliästä kirjoitusotetta