Kulttuuriturkulaisen näyttely

06.04.2022
Tapahtuma päättyy

Kulttuuriturkulaisen näyttely

Turkuseuran jäsen, tule tutustumaan Makasiini Contemporaryssä esillä olevaan Erika Adamssonin näyttelyyn!

Adamsson valittiin vuonna 2021 Vuoden kulttuuriturkulaiseksi. Hän on turkulainen kuvataiteilija, jota inspiroivat Turun historia, ihmiset tarinoineen ja eri vuorokauden- ja vuodenaikoina eri tavoin läikehtivä valo. Voit tutustua Erikaan täällä.

Adamssonin näyttely on esillä Tuomiokirkonkadulla sijaitsevassa taidegalleria Makasiini Contemporaryssa. Turun rakennuksia kuvaava Faces and fasades -näyttely aukesi 17. maaliskuuta.

Turkuseuran jäsenillä on nyt mahdollisuus tutustua näyttelyyn itse taiteilijan johdolla keskiviikkona 6. huhtikuuta klo 17. Tapaaminen on Makasiini Contemporaryn edessä. Tapahtuma on maksuton.

Ilmoittaudu mukaan täällä.

Kuva: Erika Adamsson: Muddy Spring, 2022, 80×90, oil on aluminium