Uutissi Turu murttel: Kirjamessut alko tänä

Turun kirjamessut alko tänä aamul. Ovet aukasti ja ensmäset viarat päästetti sisäl kymmenelt.

Tämävuatiste messutten teema o musikki, eli eturivin kirjailijatte lisäks o mahrolisus kuulla ja treffata musikki-ihmissi. Miälenkiintosemmast pääst taita olla M.A. Nummine, Mikko Alatalo ja Ismo Alanko. Nuaremppa polve voi kiinosta esimerkiks räppärit Elastine ja Pyhimys.

Auditorios o messutte aika esintymäs muumuas Turu oopperakuaro ja esintyji Naantali musikkijuhlilt ja Turku jatsist.

Messutte ohjelma on kokonaisuresas luettavis kirjamessutte nettisivuilt.

Sama aikka kirjamessutten kans o Messukeskuksen toises pääs tava mukka ruaka- ja viinimessut, misä voi taas maistella erilaissi ruaki ja viinei ja treffata vaik Kape Aihise ja Jaakko Saariluama.

Messut sulke oves sunnuntailtapäiväl viirelt.

Tervetulo Turkuseuram pistel

Tervetulo meijän Turkuseuram pistel A-halli. Siäl o huimi kirjatarjouksi, murrekassei ja Manu-tuattei. Suunki voi pistä makkiaks Manu-lakuil.

Ja oma Turu murtte taitoas voi testata iha nonstoppina tosa kaffila ove lähel. Sii o murrerasti tänä ja huame kahrentoist ja kolme välil.

Mukava messuviikoloppu kaikil!