Turun flikka ja poika juontavat Turun musiikkijuhlien TURKU LOVE x KAUPPATORI –tapahtuman

Turkuseura tuo koko perheen tapahtumaan Turku-muistipeliturnauksen ja haarukoiden metsästystä.
Turun musiikkijuhlat valtaa Turun kauppatorin 12. elokuuta koko perheen tapahtumalla. TURKU LOVE x KAUPPATORI –tapahtumassa pääsee konserttien ohessa nauttimaan viihdyttävästä ohjeisohjelmasta.

Turkuseura on mukana päivässä omalla tapahtumateltalla, jossa pääsee testaamaan Turku-muistipelitaitojaan ja osallistumaan Nappe Naakan haarukoiden etsintään.

Turun flikka Matilda Gustafsson ja poika Abdel Bettahar juontavat tapahtuman. Yhdistyksen toiminnanjohtaja Kati Leskinen kertoo puolestaan torimuistojaan Turinoita Turusta -talk showhussa klo 14.

Miksi mummo ei nuku talviunta -kysymys saa vastauksen laulaen

Turkuseuran tapahtumateltta on avoinna klo 12–17.

Päivän lavaohjelma alkaa klo 13, kun lavalla vastataan Helsingin Sanomissa julkaistuihin lasten tiedekysymyksiin laulaen. Vastaus kuullaan esimerkiksi kysymykseen Miksi mummo ei nuku talviunta? Lavalla kuullaan muun muassa Mari Rantasilaa, Matti Johannes Koivua ja Sinikka Sokkaa. Esiintymässä on myös Puolalan ala-asteen musiikkiluokkien kuoro.

Klo 16 lavalle nousee SuomiLOVE:ssakin viihdyttänyt Vantaan Viihdeorkesteri Ensemble. Konsertissa kuullaan rakastettuja suomalaisia kappaleita vuosikymmenten varsilta, upeina uusina sovituksina. Solisteina ovat Osmo Ikonen ja Johanna Iivanainen.

Koko ohjelma on luettavissa täällä!