Turkuseuran syyskuun tapahtumissa vielä paikkoja halukkaille

Turkuseuran järjestämissä opaskävelyilla ja kukkakranssipajassa vielä tilaa halukkaille. Osta lippusi verkkokaupastamme pikimmiten!

Syyskuun opastetuilla kävelykierroksilla ja kukkakranssi-työpajassa on vielä tilaa halukkaille osallistujille! Ensimmäinen kävely sekä kranssipaja järjestetäänkin jo tällä viikolla.

Kuuvuari-nummempakka -kävelyllä päästään kurkkaamaan erään kuuvuorelaisen pihaan

Torstaina 2.9. klo 18-19.30 järjestetään Kuuvuari-Nummempakka kierros, jossa päästään tutustumaan Nummenpakan sekä Kuuvuoren historiaan ennen ja jälkeen Turun palon. Kierrokset toteutetaan kahdessa ryhmässä kahden oppaan voimin ja ne ovat lapsiystävällisiä.

Ruissalon kukkatyöpajassa tehdään kaunis Turku-kranssi

Perjantaina 3.9. klo 18-20.30 järjestetään kukkakranssipaja Ruissalon Kuuvassa. Työpajassa osallistujat pääsevät tutustumaan Slowflowers eli hitaiden kukkien kasvtukseen sekä luomaan oman Turku-aiheisen kukkakranssin tunnelmallisella Museoviraston suojeleman navetan vintillä.

Kapakkakierroksella tutustutaan turkulaiseen juomakulttuuriin

Kapakkakierros järjestetään torstaina 23.9. klo 18-19.30. Opastetulla kävelykierroksella perehdytään neljän ravintolan historiaan ja kuullaan erilaisia tarinoita turkulaisesta juomakulttuurista ennen ja nyt. Kierros alkaa Kerttulinmäeltä Kerttulin Kievarista ja päättyy Vanhalle Suurtorille.

Verkkokauppaan pääset tästä.