Turkuseura mukana Kesäduuni OP:n piikkiin -kampanjassa

Yhdistys etsii somelähettilästä, joka rakastaa Turkua ja syttyy turkulaisuudesta.

Turkuseura tarjoaa kesätyöpaikan yhdelle 15–17-vuotiaalle nuorelle kesäkuussa. Työpaikan mahdollistaa Osuuspankin Kesäduuni OP:n piikkiin -kampanja, jossa pankki tarjoaa työnantajana toimivalle yhdistykselle tuen nuoren työllistämiseksi kahdeksi viikoksi.

Turkuseura etsii työntekijäksi somelähettilästä, joka tuottaisi sisältöä yhdistyksen sosiaalisen median kanaviin ja verkkosivuille. Kesätyöntekijä pääsee viestimään yhdistyksen toiminnasta, tapahtumista ja tuotteista.

– Meillä on kesäkuussa hauskoja tapahtumia, kuten Vanhankaupungin juhla ja lasten pelipäivä Turun kauppatorilla. Kesätyöntekijänä pääsee osallistumaan tapahtumiin ja toimintaamme ja saa monipuolisen kuvan yhdistyksen tärkeästä työstä, sanoo Turkuseuran toiminnanjohtaja Kati Leskinen.

Haussa työhön ilolla heittäytyvä nuori

Nuorten kesätyöhaku on nyt käynnissä ja paikkoja pääsee hakemaan OP Turun Seudun sivuilta.

Haku päättyy 14. huhtikuuta.

Kesätyötä voi hakea kuka tahansa 15–17-vuotias. Turkuseurassa työt alkavat 5. kesäkuuta ja päättyvät 17. kesäkuuta Vanhankaupungin juhlaan ja Turku-kirppikseen.

– Etsimme innokasta ja työhön ilolla heittäytyvää nuorta. Tärkein kriteerimme valinnassa on, että hakija rakastaa Turkua ja syttyy turkulaisuudesta, sanoo Leskinen.

Kampanja on osa OP:n vastuullisuustyötä ja tavoitteena on työllistymisen rinnalla tukea nuorten taloustaitojen oppimista. Kesällä 2022 yli 2 000 nuorta sai kesätyön Kesäduuni OP:n piikkiin -kampanjan kautta.

Täytä hakemus täällä!