Pitsaa, pannu-annos ja lastenvaatteita – uusia jäsenetuja turkuseuralaisille

Turkuseuran jäsenyys kannattaa. Jäsenedut ovat monipuolisia ja tapahtumiin pääsee hyvillä alennuksilla, osaan jopa maksuttomasti.

Viimeistään nyt kannattaa liittyä Turkuseuran jäseneksi, sillä jäsenyys todella kannattaa. Uusimpina etuina jäsenet saavat 20 prosentin alennuksen Ravintola Teinin pannu-annoksesta sekä Gastropub Löydön Brinkkala- ja Rettig-pizzoista.

– Turkuseura on meille rakas naapuri. Haluamme tarjota turkuseuralaisille tunnelmallisia ravintolaelämyksiä Turun Vanhassakaupungissa, sanoo Ravintola Teinin tarjoilija ja kulttuurivastaava Sanna Karjalainen.

Turkuseura ja Ravintola Teini tiivistävät muutenkin yhteistyötä. Teinin keittiömestari on esimerkiksi suunnitellut lauantaina 7. toukokuuta järjestettävän Lasten Suurtori -tapahtuman ajaksi erikseen lapsille suunnitellun ruokalistan.

– Meillä on suunnitelmissa järjestää tapahtumia yhdessä. Turkulaiset saavat jossain vaiheessa lukea ravintolan ruokalistaa myös Turun murteella, vinkkaa Turkuseuran toiminnanjohtaja Kati Leskinen.

Lukuisia alennuksia turkulaisista kaupoista ja tapahtumista

Yksi uusimmista jäseneduista on alennus Aarre Turku -putiikin myyntijaksosta. Turkuseuralaiset saavat lastenvaatteiden 2nd hand -putiikin 30 päivän myyntijakson 25 eurolla, kun normaalisti hinta on 30 euroa. Lisäksi Aarre Turku tarjoaa kierrätetyistä tuotteista 10 prosentin alennuksen. Putiikki sijaitsee Turkuseuran tiloissa osoitteessa Vanha Suurtori 3.

– Aarre Turku tuo alueelle paljon uusia kävijöitä, erityisesti lapsiperheitä. Emme olisi voineet saada parempaa uutta toimijaa Brinkkalaan, hehkuttaa Leskinen.

Turkuseuran jäsenet saavat lukuisia muitakin hyviä jäsenetuja. Turkulaisuuden pää-äänenkannattaja, Suomen Turku – Åbo vår stad -lehden vuosikerta postitetaan kotiin, Turkuseuran omassa kaupassa Föripuodissa on kuukausittain vaihtuvia etuja ja useita pysyviä alennuksia tuotteista. Jäsenet saavat aina esimerkiksi Turkuseuran julkaisemista Turku-kirjoista 40 prosentin alennuksen. Turku-muistipelin saa ostettua 22,50 eurolla, kun normaali hinta on 29,50 euroa.

– Suosituista kävelykierroksista saa myös hyvän alennuksen ja keväisin järjestettävä Ilta Brinkkalassa -tapahtumasarja on jäsenille maksuton, kertoo toiminnanjohtaja Kati Leskinen.

Jäsenkorttia vilauttamalla alennuksia saa lisäksi useista turkulaisista liikkeistä ja museoista. Tutustu Turkuseuran jäsenetuihin täällä. Liity jäseneksi täällä – saat liittymislahjaksi Turku-aiheisen kirjan.

– Parasta on, että jäsenenä kuuluu maailman hienoimpaan yhdistykseen, jokaisen turkulaisen ja Turun ystävän hauskaan porukkaan, kertoo Leskinen.

Turkuseuran jäseneksi voit liittyä täällä.