Nappe Naakka lentää Swan European Regatta -purjehdustapahtumaan

Turun kesän suurin ja hienoin purjehdustapahtuma järjestetään 19.–23. heinäkuuta. Turkuseura sekä Nappe Naakka ja linnut ovat mukana tapahtuman lastenpäivässä.

Turkuseura on mukana Swan European Regatta -tapahtumassa, joka järjestetään 19.–23. heinäkuuta. Kyseessä on Turun kesän suurin ja hienoin purjehdustapahtuma, joka koostuu purjevenekilpailuista sekä musiikkia, taidetta ja ruokakulttuuria yhdistelevästä yleisöohjelmasta.

Tapahtuman lastenpäivä järjestetään Forum Marinumin edustalla sunnuntaina 23. heinäkuuta 10–15. Alueella on tarjolla perheille erilaisia meriaiheisia puuhapisteitä ja työpajoja.

Turkuseuran pisteellä pääsee tutustumaan Lasten matkaopas Turkuun -tehtäväkirjaan. Samalla lapset pääsevät auttamaan kirjan päähenkilöä Nappe Naakkaa kadonneiden haarukoiden etsinnässä sekä pelaamaan Turku-muistipeliä. Myös lavalla on tarjolla hauskaa ohjelmaa: Nappe Naakka ja linnut ilostuttavat yleisöä klo 12.30–13.

– Forum Marinumin alue on yksi Napen lempipaikoista Turussa. On hienoa, että Nappe kavereineen pääsee fiilistelemään kesäistä merellistä Turkua ja viihdyttämään yleisöä lavalla, sanoo Turkuseuran järjestösihteeri Katriina Pakkanen.

Swan European Regatta -tapahtuman ohjelmaan pääsee tutustumaan täällä.

Lasten päivän lavaojelma:

12.00 – 12.15 Ville Viking