Föripuoti palvelee turvallisesti myös pandemian aikana – verkkokauppaan lisää tuotteita

Nyt jos koskaan kannattaa liittyä Turkuseuran jäseneksi. Vuosi 2022 tuo tullessaan uusia jäsenetuja, murresisältöjä ja tuotteita.

Turkuseuran vuosi on lähtenyt reippaasti käyntiin. Brinkkalassa, Turkuseuran tiloissa, fundeerataan parhaillaan keväällä julkaistavaa Turun murre -aiheista podcastia sekä lapsille suunnattua Turku-aiheista väritys- ja tehtäväkirjaa.

Korona aiheuttaa jälleen tapahtumien siirtämisiä pidemmälle kevääseen, mutta verkkotapahtumilla pyritään nostattamaan turkulaisten mielialoja kohti kesää. Tapahtumia suunnitellaan parhaillaan ja niistä kerrotaan lisää helmikuussa sivuillamme.

Vanhalla Suurtorilla palveleva Föripuoti ja Turkuseuran asiakaspalvelu ovat avoinna tiistaista perjantaihin klo 11–17 ja lauantaisin klo 11–15. Puodissa voi asioida turvallisesti, ilman väenpaljoutta.

Föripuodilla on myös oma verkkokauppa, jossa on paljon erilaisia Turku-aiheisia tuotteita. Verkkokaupan valikoima laajenee tammi-helmikuun aikana monilla uusilla tuotteilla.

Suosittua Turku-muistipeliä tulossa lisää

Turkuseura julkaisi suureen suosioon nousseen Turku-muistipelin joulukuussa 2021. Peli myytiin loppuun viikossa.

Tuntuu mahtavalta, että pelimme kiinnosti ja kiinnostaa edelleen niin monia turkulaisia ja Turun ystäviä. Hienointa on, että pelin tekemisessä oli mukana moni Turkuseuran jäsen, joten peli on aidosti yhdessä tehty, turkuseuralaisten taidonnäyte, hehkuttaa Turkuseuran toiminnanjohtaja Kati Leskinen.

Pelistä on tilattu uusi painos, joka saapuu viimeistään maaliskuun alussa. Halukkaat voivat varata pelin itselleen. Pelin varanneille ilmoitetaan heti, kun on saatu varmistus pelin valmistumisesta.

Jäsenenä pääset lukemaan Suomen Turku -lehtiä vuodesta 1959

Turkuseuran jäsenille on lisätty verkkosivuille oma sivu, johon pääsee kirjautumaan omilla tunnuksilla. Jäseniä on tiedotettu asiasta vuoden alussa ilmestyneessä uutiskirjeessä.

Sivuilla pääsee esimerkiksi lukemaan Suomen Turku –lehden aikaisempia julkaisuja. Ne lisätään sivuille tammi-helmikuun aikana. Sivuilla jäsenet pääsevät myös muuttamaan yhteystietojaan. Kevään aikana niille päivitetään myös ajankohtaiset tiedot eri jäseneduista.

Hankimme tänä vuonna lisää hyviä jäsenetuja. Haluamme myös tarjota jäsenille lisää Turku-aiheisia sisältöjä. Aiempien vuosien Suomen Turku -lehdet ovat herkullista luettavaa ja niiden avulla pääsee aikamatkalle eri vuosikymmenten Turkuun, kertoo Leskinen.

Turkulaisuuden pää-äänenkannattajan Suomen Turku -lehden julkaiseminen aloitettiin jo vuonna 1959. Lehden ulkoasu ja sisällöt uudistettiin vuonna 2020. Lehdessä kerrotaan Turun historiasta ja nykypäivästä kiinnostavien ihmisten ja ilmiöiden kautta.

Suomen Turku-lehden julkaisut ovat luettavina Turkuseuran jäsenetuna. Jos et ole vielä jäsen, mutta haluaisit liittyä, voit tehdä sen osoitteessa: turkuseura.fi/liity