Äänestä Turkuseuran kuusi kilpailun voittajaksi

Turkuseura osallistuu Kaunein kuusi -kilpailuun Turun kauppatorilla. Äänestää voi sunnuntaihin klo 14 asti.

Turun kauppatorilla järjestetään Kaunein kuusi -kilpailu, jossa kymmenen turkulaista toimijaa kisaa leikkimielisesti siitä, kenen kuusenkoristeluosaaminen on turkulaisten mielestä kaikkein taidokkainta. Turkuseura osallistuu kilpailuun Nappe Naakan joulupuu -nimisellä kuusella. Kuusta voi äänestää numerolla 3.

– Kuusemme inspiraation lähde on uuden lastenkirjamme mainio hahmo, Nappe Naakka. Hän on ilostuttanut seikkailuillaan turkulaisia koko syksyn ja uskon, että Nappe luo ympärilleen myös joulun taikaa, sanoo Turkuseuran toiminnanjohtaja Kati Leskinen.

Turkuseuran joulupuuta pääsee ihastelemaan jo perjantaina 9. joulukuuta. Kauppatorin kauneinta kuusta pääsee äänestämään paikan päällä lauantaina 10. joulukuuta 12–15. Verkkolomakkeen kautta voi äänestää sunnuntaihin 11. joulukuuta klo 14 asti. Äänestyslomakkeen löydät täältä.

Voittaja julkistetaan sunnuntaina kello 14. Voittajakuusi sijoitetaan turkulaisten nähtäväksi kauppatorin joulupisteelle, josta sitä pääsee ihastelemaan 28. joulukuuta asti.

Nappe Naakan etsintäpartio kauppatorilla lauantaina

Turun kauppatorilla vietetään tonttulasten taianomaista puuhapäivää lauantaina 10. joulukuuta. Turkuseura järjestää tapahtumassa Nappe Naakan etsintäpartion klo 10–16. Etsintäpartion kartat ovat saatavilla Turkuseuran Eerikinkadun paviljongin joulupuodissa. Tehtävään osallistuneille on luvassa pienet palkinnot.

Puuhapäivä ilahduttaa lapsiperheitä myös tonttusuunnistuksella ja joulupukin tapaamisella. Luvassa on myös kuoroesiintymisiä ja muuta ydinkeskustayhdistyksen järjestämää jouluohjelmaa.

Äänestys on päättynyt ja Turkuseuran kuusi on voittanut! Kiitos kaikille äänestäneille!

Joulukuusi on nähtävillä kauppatorin infokioskissa joulukuun loppuun asti.