Toimitusehdot

Tuotteiden lähettäminen

Lähetämme tuotteet seitsemän (7) vuorokauden sisällä siitä, kun maksu on rekisteröitynyt järjestelmäämme.

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla. Voitte esimerkiksi lähettää meille kirjeen postitse osoitteeseen Vanha Suurtori 3, 20500 Turku tai sähköpostia osoitteeseen info@turkuseura.fi.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä. Teidän on vastattava tavaroiden palauttamisesta johtuvista välittömistä kustannuksista. Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Palvelutuotteilla tai digitaalisella sisällöllä ei ole peruutusoikeutta, jos palvelu on kokonaan suoritettu tai digitaalisen sisällön toimittaminen sähköisesti on aloitettu asiakkaan annettua suostumuksen toimittamisen aloittamiseen ja peruutusoikeuden puuttumisesta on kerrottu ennakkoon.

Jos palvelutuotteen tilaus peruutetaan sen toimittamisen aloittamisen jälkeen, asiakas on velvollinen maksamaan tilauksestaan kohtuullisen korvauksen, joka lasketaan suhteellisena osuutena sopimuksen mukaisesta kokonaishinnasta.

Yhdistyksen yhteystiedot

Turkuseura-Åbosamfundet ry
Y-tunnus: 0499857-6
Vanha Suurtori 3, 20500 Turku