Yleisötilaisuus: Wäinö Aaltosen museon asemakaavan muutos

19.12.2022
Tapahtuma päättyy

Yleisötilaisuus: Wäinö Aaltosen museon asemakaavan muutos

Turun kaupunki järjestää yleisötilaisuuden Wäinö Aaltosen museon asemakaavan muuttamisesta 19. joulukuuta klo 18 Turun pääkirjaston Studiossa.

Wäinö Aaltosen museolle on suunnitteilla laajennus. Museo tarvitsee myös uuden lastaustilan turvallisen teoskuljetuksen takaamiseksi. Laajennus ja lastaustilan rakentaminen tarvitsevat uuden asemakaavan alueelle.

Yleisötilaisuudessa kaavoitusarkkitehti Paula Aantaa esittelee asemakaavanmuutosehdotuksen ja vastuualuepäällikkö Satu Pajarre kertoo museon peruskorjauksesta ja laajennuksesta. Tilaisuuden avaussanat lausuu Turkuseuran hallituksen jäsen ja kaupunginosajaoston puheenjohtaja Pirkko Keskinen.

Wäinö Aaltosen museon asemakaavanmuutos on ehdotusvaiheessa. Ehdotus on nähtävillä 27. joulukuuta klo 16 asti. Lisätiedot täältä.