YLEISÖTILAISUUS: TURKU RATAPIHA

27.10.2021
Tapahtuma päättyy

YLEISÖTILAISUUS: TURKU RATAPIHA

Turun ratapiha-alueen kehittämistä koskeva asemakaavan muutosehdotus asetetaan uudelleen nähtäville. Ehdotukseen on tehty lausuntojen ja muistutusten sekä kehittäjäyhtiön tarkentuneiden tavoitteiden myötä muutoksia. Tarkennettu ehdotus on nähtävillä 11. lokakuuta – 9. marraskuuta välisenä aikana.

Turun kaupunki ja Turkuseura järjestävät virtuaalisen yleisötilaisuuden keskiviikkona 27. lokakuuta klo 18.00. Kaavoitusarkkitehti Nella Karhulahti sekä Turku ratapiha hankkeen edustajat ja muut asiantuntijat esittelevät tarkennettua asemakaavaa. Yleisötilaisuus pidetään Teamsin Live Eventtinä ja siihen voi liittyä verkkoselaimella. Tilaisuuden puheenjohtajana toimii Turkuseuran Kaupunginosajaoston ja -toimikunnan puheenjohtaja Heikki Lehtonen.

Yleisötilaisuuteen voit liittyä tästä.