Yleisötilaisuus: Täydennysrakentamisen näkymiä Turun keskusta-alueella

03.06.2021
03.06.2021

Yleisötilaisuus: Täydennysrakentamisen näkymiä Turun keskusta-alueella

Turkuseura ja Turun kaupungin kaavoitus järjestävät yhteistyössä yleisötilaisuuden, jossa pääsee kuulemaan täydennysrakentamisen näkymistä kaupungin keskusta-alueella. Tilaisuus on kaikille avoin, ja se järjestetään verkossa.

Tilaisuuden tarkoituksena on kertoa täydennysrakentamisen lähtökohdista ja keskeisistä periaatteista sekä antaa täydennysrakentamisesta kiinnostuneille turkulaisille mahdollisuus esittää kysymyksiä ja mielipiteitä. Tilaisuuden puheenjohtajana on Turkuseuran kaupunginosatoimikunnan ja -jaoston puheenjohtaja Heikki Lehtonen.

Tervetuloa!

Täydennysrakentamisen mahdollisuudet Turun keskusta-alueella -selvitys löytyy tästä.

Liity mukaan täydennysrakentamista koskevaan -verkkotilaisuuteen tästä.

Visiokuva: Näkymä uudelta plazalta kohti Kupittaan asemaa, Cederqvist & Jäntti Arkkitehdit Oy