Yleisötilaisuus: Itäharjun Voimakatu -asemakaavanmuutos

09.06.2021
Tapahtuma päättyy

Yleisötilaisuus: Itäharjun Voimakatu -asemakaavanmuutos

Turkuseura ja Turun kaupungin kaavoitus järjestävät keskiviikkona 9. kesäkuuta yleisötilaisuuden Itäharjun Voimakatu -asemakaavanmuutoksesta. Tilaisuus pidetään kello 17:30 alkaen verkossa. Tilaisuuden puheenjohtajana on Turkuseuran kaupunginosatoimikunnan ja -jaoston puheenjohtaja Heikki Lehtonen.

Kaavanmuutos laaditaan Turun Tiedepuisto -kärkihankkeen alueelle. Alueen kaavoittamisesta kiinnostuneilla on mahdollisuus keskustella vireillä olevasta asemakaavanmuutoksesta Turun kaupungin kaavoituksen ja liikennesuunnittelun sekä maankäytön suunnittelusta vastaavan Arkkitehdit Anttila & Rusanen edustajan kanssa.

Tervetuloa!

Kaavanmuutoksen lähtökohdista ja tavoitteista kerrotaan osallistumis- ja arviointisuunnitelmassa.

Muita aineistoja on kaavahaussa.

Lisätietoja: kaavoitusarkkitehti Katja Tyni-Kylliö, puh. 050 310 1663.

Liity mukaan Itäharjun Voimakatu -asemakaavanmuutosta koskevaan -verkkotilaisuuteen 9. kesäkuuta klo 17.30–19 tästä.