Turkuseuran Turun päivä

18.09.2022
Tapahtuma päättyy

Turkuseuran Turun päivä

Turkuseuran alulle laittamaa Turun päivää vietetään sunnuntaina 18. syyskuuta. Tapahtumaa juhlistetaan upealla ohjelmalla Vanhalla Suurtorilla.

Turkuseuran lapsille suunnattu väritys- ja puuhakirja Lasten matkaopas Turkuun – Nappe Naakan matkassa julkaistaan myös Turun päivänä!

Jokaisen turkulaisen ja Turun ystävän yhdistys Turkuseura tarjoilee monipuolista ohjelmaa päivän aikana. Turun päivän lavaohjelman juontavat Turun flikka Matilda Gustafsson sekä Turun poika Abdel Bettahar.

Poimi tästä tärpit Turun päivän viettoon Vanhalla Suurtorilla:

• Föripuoti avoinna klo 10-18. Huikeita Turku-tuotetarjouksia ja Turku-övereitä. (Brinkkalan talo)
  • Turkuseuran toripiste ja Turku-muistipeliturnaus klo 10–17. Tietoa Turkuseuran tapahtumista, teoista ja uusimmista jutuista. Turnaukseen osallistuneiden kesken arvotaan pelipalkintoja. (Vanha Suurtori)
  • Lasten matkaopas Turkuun –kirjan julkistus klo 10.30. (Vanhan Suurtorin lava)
  • Nappe Naakan Turku-fiilistelyt klo 11.20. (Vanhan Suurtorin lava)
  • Nappe Naakan puuhatuokio klo 12.10 (Vanhan Suurtorin lava)
  • Murrevisa klo 15 (Vanhan Suurtorin lava)
  • Turkuseura-infopläjäykset klo 13.35 & klo 16.15 (Vanhan Suurtorin lava)

Turkuseura on mukana myös Posankka race -varainkeruutapahtumassa klo 14 Aurajoen rannassa. Juontajana Kati Leskinen. Järjestäjänä Turun oma kaupunkieläin Posankka ja ympäristöjärjestö Pidä Saaristo Siistinä ry. Lue lisää täältä.

TERVETULOA MOIKKAAMAAN JA FIILISTELEMÄÄN TURKUA!

Valokuvat: Jaska Poikonen, Turun kapunki