Turkuseuran Taiteiden yö

17.08.2023
17.08.2023

Turkuseuran Taiteiden yö

Torstaina 17. elokuuta Turussa vietetään Taiteiden yötä ja myös Turkuseura on mukana tapahtumassa!

Föripuoti (Vanha Suurtori 3, Brinkkalan talon 1. krs) on avoinna tapahtumapäivänä klo 10–21 ja puodissa on huikeita tarjouksia Turku-tuotteista.

Turkuseura esittäytyy myös Perheiden Taiteiden yössä Vartiovuoren puistossa klo 17–20. Tänä vuonna tapahtuman teemana on satumaailma ja luvassa on monipuolista ohjelmaa kaikenikäisille. Turkuseuran pisteellä pääsee osallistumaan Turku-muistipeli -turnaukseen sekä auttamaan Nappe Naakkaa kadonneiden haarukoiden etsinnässä. Itse Nappe on tavattavissa Turkuseuran pisteellä noin klo 17. Tapahtuma on maksuton ja kaikille avoin.

Nappe Naakka kertoo tehtävä- ja värityskirjastaan Lasten matkaopas Turkuun Kansallisessa kirjakaupassa klo 16–16.30.

Presidentti Mauno Koiviston elämää esittelevä valokuvanäyttely avautuu Vanhalla Suurtorilla 9. elokuuta. Taiteiden yönä järjestetään maksuttomia näyttelyopastuksia klo 14–15 ja klo 18.30–19.30. Lisätietoa opastuksista ja ilmoittautumisesta löydät täällä.

Nähdään Taiteiden yönä!

Facebook-tapahtumaan pääset tästä.