Turku-kirjojen yö

12.08.2021
Tapahtuma päättyy

Turku-kirjojen yö

Taiteiden yön kunniaksi Föripuoti pistää ranttaliksi. Turku-kirjoja koko päivän ajan hurjin alennuksin!

Olit sitten uusturkulainen tai monen polven turkulainen, löydät varmasti Turkuseuran kirjoista mieleistäsi luettavaa.

Kirjoittajan lempparit:

Turkuseuran murrepakinat tarjoavat huumoripläjäyksen höystettynä leikkittelevällä murteella. Kirjasarjassa on neljä kirjaa, joissa seikkailevat samat hullunkuriset hahmot. Lue ja ihastu!

Turun jugend -kirja esittelee jugend rakentamista Turussa. Tarkkasilmäisimmät voivat bongata tuttujakin taloja kirjan kuvista!

Kävely puistojen Turussa -kirja esittelee nimensä mukaisesti Turun puistoja. Vanhatkin Turku-asukit löytävät varmasti uusia paikkoja vierailtavaksi. Tiesitkö muuten, että Kupittaa on Suomen vanhin kaupunkipuisto?

Pistäydy Föripuotiin alennusmyynteihin!

Tapahtuma on osa Brinkkalan Taiteiden yötä. Voit lukea lisää alueen tapahtumista Facebook-tapahtumasta.