TÄYNNÄ Kivijalkakierrokselle kulttuuriturkulaisen kanssa

Tapahtuma päättyy

TÄYNNÄ Kivijalkakierrokselle kulttuuriturkulaisen kanssa

TAPAHTUMA ON TÄYNNÄ

Lähde kivijalkakierkkokselle kulttuuriturkulaisen kanssa!

Vuoden 2021 kulttuuriturkulaisen Erika Adamssonin innoittamana järjestetään Minna Canthin päivänä lauantaina 19. maaliskuuta klo 11–12.30 Turun historian ensimmäinen kivijalkakierros. Tapahtumassa kierretään keskustan kivijalkaliikkeitä ja kuullaan kiehtovia tarinoita yritysten historiasta.

Kierros alkaa osoitteessa Yliopistonkatu 14, jossa tutustutaan kenkäliike Kenkä Lehtosen toimintaan ja päättyy Leluliike Casagranden sekä Kansallisen Kirjakaupan kautta Aarre Turkuun ja Föripuotiin Vanhalle Suurtorille.

Kierroksen ovat suunnitelleet ja oppaina toimivat kuvataiteilija Erika Adamsson ja Turkuseuran aktiivi Laura Tikkanen.

Kierroksen jälkeen osallistujilla on ainutlaatuinen mahdollisuus käydä tutustumassa Makasiini Contemporaryssä esillä olevaan Erika Adamssonin näyttelyyn taitelijan johdolla.

Kierros on maksuton Turkuseuran jäsenille ja muille osallistuminen kustantaa 8 euroa. Kierroksen voi maksaa verkkokaupassamme

Ilmoittaudu kierrokselle mukaan täällä.