Suurtorin Turku-kirppis

19.06.2022
Tapahtuma päättyy

Suurtorin Turku-kirppis

HUOM! TAPAHTUMA SIIRRETTIIN LAUANTAILTA SUNNUNTAILLE!

Turun tuomiokirkko täyttää 17. kesäkuuta 722 vuotta! Juhlintaan osallistuu koko Vanhakaupunki!
Turkuseura osallistuu järjestämällä Vanhalla Suurtorilla Turku-aiheisen kirpputorin sunnuntaina 19. kesäkuuta klo 11–15.

Onko kaapin siivouksen aika? Löytyykö sinulta ihania juttuja, jotka ilahduttaisivat myös muita? Löytyykö kaapistasi Turku-helmi?

Osallistujien toivotaan tuovan myyntiin vähintään yhden Turku-aiheisen tuotteen. Turku-tuotteen puuttuminen ei ole este myyntipaikan lunastamiselle.

Torille otetaan 40 myyjää ja myyjiä pyydetään itse tuomaan viltti tai muu alusta tuotteille. Myyntipaikan leveys on noin kaksi metriä. Turkuseurasta saa lainata myös pöytiä (122×45 cm), joita on kuitenkin rajallinen määrä. Pöydän voit varata täällä. Paikan saa käyttöönsä alkaen klo 10.

Pyydämme myyjiä ilmoittautumaan Brinkkalan talon edustalle, Turkuseuran info-teltalle, ennen myyntipaikalle menoa. Paikan saa käyttöönsä klo 10 alkaen.

Yksi myyntipaikka maksaa Turkuseuran jäsenelle 12 euroa (norm. 20 euroa) ja myyjä saa pitää kaikki saamansa tuotot. Hän on myös itse vastuussa tuotteistaan ja mahdollisesta vaihtorahasta.

Myyntipaikan voi maksaa verkkokaupassa.