PERUTTU: Brinkkalan digituki

13.03.2023

PERUTTU: Brinkkalan digituki

Hei Turkuseuran jäsen!

Tarvitsetko apua digitaitojen kanssa? Onko verkkoasiointi sinulle haastavaa? Järjestämme Turkuseuran digituen maanantaina 13. maaliskuuta klo 10–11 Turkuseuran tiloissa osoitteessa Vanha Suurtori 3. Tapahtumassa kerromme Turkuseuran sähköisen asioinnin mahdollisuuksista.

Turkuseuran verkkosivuilla turkuseura.fi on esimerkiksi jäsenille oma sivusto, jonka kautta pääsee lukemaan vanhoja Suomen Turku -lehtiä. Jäsensivuilla pääsee myös kätevästi päivittämään omat yhteystiedot. Tutustutamme tilaisuudessa osallistujat myös yhdistyksen muihin viestintäkanaviin sosiaalisessa mediassa. Tapahtumassa saa kysyä kaikkea mahdollista nettiin ja sosiaaliseen mediaan liittyvää – me neuvomme.

Ilmoittaudu tapahtumaan soittamalla numeroon 040 6373 600 tai sähköpostilla info@turkuseura.fi.

Tapahtuma on tarkoitettu vain Turkuseuran jäsenille.

Hej alla medlemmar i Åbosamfundet!

Behöver du hjälp med din digitala kompetens? Är onlineshopping utmanande för dig? Åbosamfundet arrangerar en supporttimme måndagen den 13 mars kl. 10-11 i samfundets lokaler på Gamla stortorget 3. På evenemanget kommer vi att demonstrera samfundets elektroniska transaktionsmöjligheter.

På samfundets webbplats turkuseura.fi finns till exempel en medlemssida, där du kan läsa gamla nummer av Suomen Turku – Åbo vår stad. Du kan också uppdatera dina kontaktuppgifter på medlemssidorna. Vi kommer också att presentera deltagarna med föreningens övriga kommunikationskanaler på de sociala medierna. Under supporttimmen kan du fråga allt möjligt som är relaterat till internet och sociala medier – vi ger råd.

Anmäl ditt deltagande per telefon 040 6373 600 eller info@turkuseura.fi.