Päivä Brinkkalassa: Turku pelissä! -sanataidetyöpaja

14.10.2023
Tapahtuma päättyy

Päivä Brinkkalassa: Turku pelissä! -sanataidetyöpaja

Turku pelissä! -sanataidetyöpajassa suunnitellaan omia Turku-aiheisia pelejä ja pelihahmoja sekä kirjoitetaan pelitarinoita. Työpajassa voi tehdä omaa peliä tai osallistua yhteisen pelin suunnitteluun. Aiempaa kokemusta pelikäsikirjoittamisesta ei tarvita.

Toimintaan voi osallistua piirtäen, kirjoittaen, askarrellen tai suullisesti ideoiden.

Tapahtuma on tarkoitettu noin 6-10-vuotiaille lapsille. Mukaan mahtuu 20 osallistujaa. Työpajan tapahtumapaikkana on Turkuseuran tilat (Vanha Suurtori 3, Brinkkalan talon 1. kerros).

Työpajan ohjaa Kirjan talo – Bokens hus ry:n sanataideohjaaja Hanna Dufva.

Tapahtuma on maksuton, mutta edellyttää ennakkoilmoittautumisen täällä.

*

Työpaja on osa Turkuseuran toteuttamaa Päivä Brinkkalassa -tapahtumasarjaa, jonka tavoitteena on tehdä Suurtori tutuksi ja perheystävälliseksi paikaksi ja järjestää hauskaa toimintaa turkulaisille. Vuoden 2023 aikana turkulaiset lapset ja perheet pääsevät puuhaamaan muun muassa Turun murteen, historian, pelien ja aarteenmetsästyksen parissa.

Tapahtumasarja toteutetaan yhteistyössä Turun kaupungin Vanhankaupungin kehittämishankkeen kanssa.