Päivä Brinkkalassa: Sarjakuvapaja

11.11.2023
Tapahtuma päättyy

Päivä Brinkkalassa: Sarjakuvapaja

Mitä Rosmariini-noita puuhaisi Turussa? Entä miltä kuulostaisi Rosmariinin puhe Turun murteella?

Tule mukaan sarjispajaan, jossa piirretään ja kirjoitetaan Rosmariini-noidan seikkailuja Turussa sarjakuvataiteilija Anni Nykäsen johdolla. Eksyykö Rosmariini kenties Turun linnaan ja törmää siellä tonttu-ukkoon vai käykö hän moikkaamassa Posankkaa?

Tapahtuma järjestetään lauantaina 11. marraskuuta klo 10–11 Turkuseuran Föripuodissa ja se on suunnattu noin 6–10-vuotiaille.

Tapahtuma pohjautuu Miina Supisen ja Anni Nykäsen Rosmariini -kirjasarjaan.

Tapahtuma on maksuton, mutta ilmoittauduthan mukaan täällä.

***
Työpaja on osa Turkuseuran toteuttamaa Päivä Brinkkalassa -tapahtumasarjaa, jonka tavoitteena on tehdä Suurtori tutuksi ja perheystävälliseksi paikaksi ja järjestää hauskaa toimintaa turkulaisille. Vuoden 2023 aikana turkulaiset lapset ja perheet pääsevät puuhaamaan muun muassa Turun murteen, historian, pelien ja aarteenmetsästyksen parissa.

Tapahtumasarja toteutetaan yhteistyössä Turun kaupungin Vanhankaupungin kehittämishankkeen kanssa.