Otkantist Linnafältil

01.07.2021
Tapahtuma päättyy

Otkantist Linnafältil

Kanavaniäme ja Linnaniämen kaavotust hahmotettin kilpalus, ku järjestetti arkkitehreil viime vua. Täl paserukiaroksel tutustutta Otkanti historia ja kuvitella, mimmoseks linna ympäristö voi muuttu seuravatte vuaskymmenette aikka.
Linna pysy kyl paikalas, mut sen liki nouse uus Historia museo. Jotta vanhoi pytinkei säilytettä, mut purettujen tilal rakenetta uussi. Ruattilaivoil suunitella uutta terminaali. Nykysel plaanil saara uutta käyttö. Sitä rakenettam pala palalt.
Treffata Forum Marinumi ”valkosen talo” (Linnankatu 72) eres joem pualel torsta heinäkuun 1. päivä kello 18. Oppat Nina Lepokorpi ja Anja Pietikäinen.

Hinnat:

• Turkuseura jäsenelt 5 eur
  • Ei-jäsenelt 8 eur

Osta paikkasi kävelylle verkkokauppamme kautta tai tule maksamaan Föripuodille osoitteeseen Brinkkalan talo, ensimmäinen kerros Vanha Suurtori 3.

Kuva: Joni Pietiläinen