Murrebaarin vappuspecial

18.04.2023
Tapahtuma päättyy

Murrebaarin vappuspecial

Kevään viimeinen Turkuseuran murrekaffila muuntautuu murrebaariksi, jossa otetaan varaslähtö vappuun. Illan aikana ideoidaan hauskoja vitsejä Turun kielellä, nautitaan hyvistä juomista ja loistavasta seurasta. Ilta päättyy murreguru Esa Laukkasen vetämään murrevisaan, jossa kruunataan illan murrekunkku tai -kuningatar.

Tapahtuma on maksuton ja se järjestetään Anniskeluliike Portin tiloissa osoitteessa Hämeenkatu 7.

Ilmoittaudu mukaan täällä.

Murrekaffilassa keskustellaan ja turistaan Turun murteesta ja murteella Turkuseuran murregurun Esa Laukkasen vetämänä.

Tapahtuma on tarkoitettu kaikille Turun murteesta kiinnostuneille. Suosittelemme tapahtumaa erityisesti uusille turkulaisille ja opiskelijoille – tässä on oiva paikka oppia hauskalla tavalla Turun omasta kielestä.