Koko perheen Portsa -kierros

09.04.2022
Tapahtuma päättyy

Koko perheen Portsa -kierros

Tule mukaan koko perheen seikkailulle Portsaan!

Millaista oli 8-vuotiaan Matin elämä 1900-luvun alun Portsassa? Koti oli yhden hellahuoneen kokoinen, sisaruksia vilisi jaloissa ja vaikka leikki ja koulukin kuuluivat arkeen, päivät täyttyivät myös esimerkiksi veden kantamisesta naapuripihasta. Välillä kuuli jännittäviä tarinoita läheisen Kakolan vankilan karkureista.

Turkuseura järjestää perheille suunnatun tapahtuman, jossa tutustutaan portsalaisten lasten elämään 1900-luvun alussa. Kierroksella lapset saavat ratkoa pieniä tehtäviä sekä tutkailla ympäristöään. Kierros on tarkoitettu noin 5–10-vuotiaille lapsille ja heidän perheilleen.

Kierros järjestetään lauantaina 9. huhtikuuta klo 11–12, lähtö Mikaelinkirkolta. Tapahtumassa liikutaan kävellen Portsan alueella. Osallistua voi myös lastenrattailla. Osta liput täältä.

Kierroksen hinnat:

• Lapsi 5 euroa
  • Turkuseuran jäsen 7 euroa
  • Muille 10 euroa

Kierrokselle osallistuvat lapset ovat huoltajan vastuulla.

Linkki Facebook-tapahtumaan.