Ilta Brinkkalassa: Turun Veneveistämöstä Ruissalon Telakkaan

Tapahtuma alkaa
Tapahtuma päättyy

Ilta Brinkkalassa: Turun Veneveistämöstä Ruissalon Telakkaan

Ilta Brinkkalassa -tapahtumien kevätkaudella 2024 sukelletaan turkulaiseen yrityshistoriaan. Tiistaina 14. toukokuuta klo 17 alkaen Ruissalon Telakan markkinointipäällikkö Eero Lehtinen tulee kertomaan yrityksen historiasta ja nykyisyydestä.

Ruissalon Telakka on yksi Turun suosituimmista juhla-, kokous- ja tapahtuma­paikoista. Patinoitunut Westin-sali, moderni ja ympärivuotinen Lindblom-sali sekä tunnelmallinen Hättästen Kulma tarjoavat puitteet häille, merkkipäiville, yritystilaisuuksille ja yleisötapahtumille aivan meren äärellä.Tällä historiallisella alueella Turun veneveistämö rakensi tuhansia veneitä vuosina 1889-1954.

Tapahtuma järjestetään Brinkkalan talon Maistraatin salissa (Vanha Suurtori 3). Tilaan mahtuu 60 ihmistä. Keskustelun vetäjänä on Vox Turku -dokumenteista tunnettu ja Turkuseuran hallituksen jäsen Aleksi Kauppinen.

Turkuseuran jäsenille maksuton, muille 8 euroa. Osallistuminen rahastetaan paikan päällä.

Ilmoittaudu täällä.