Ilta Brinkkalassa: True Crime

02.03.2023
Tapahtuma päättyy

Ilta Brinkkalassa: True Crime

Tervetuloa Ilta Brinkkalassa -iltoihin torstaisin 2.3., 16.3., 30.3., 20.4. ja 4.5., klo 1718. Tapahtumissa sukelletaan Turkuun eri näkökulmista turkulaisten kirjailijoiden ja tutkijoiden johdolla.

Tapahtumasarja alkaa True Crime -teemalla, jossa tietokirjailija Rauno Lahtinen kertoo tarinoita murhista ja ja hirmuteoista Turussa ja maailmalla. Keskustelun vetäjänä on Vox Turku -dokumenteista tunnettu ja Turkuseuran hallituksen jäsen Aleksi Kauppinen.

Tapahtuma järjestetään Brinkkalan talon Maistraatin salissa (Vanha Suurtori 3). Keskustelua voi jatkaa Turkuseuran Föripuodin tiloissa pienen tarjoilun kera. Ilmoittaudu mukaan täällä.

Ilta Brinkkalassa -tapahtumasarja toteutetaan yhteistyössä Turun Vanhankaupungin kehittämishankkeen kanssa.