Ilta Brinkkalassa: Nikolai Boman ja turkulainen huonekaluteollisuus

20.04.2023
Tapahtuma päättyy

Ilta Brinkkalassa: Nikolai Boman ja turkulainen huonekaluteollisuus

Tervetuloa Ilta Brinkkalassa -iltoihin torstaisin 2.3., 16.3., 30.3., 20.4. ja 4.5., klo 1718. Tapahtumissa sukelletaan Turkuun eri näkökulmista turkulaisten kirjailijoiden ja tutkijoiden johdolla.

Dosentti Maija Mäkikalli kertoo 20. huhtikuuta Nikolai Bomanista ja turkulaisesta huonekaluteollisuudesta. Keskustelun vetäjänä on Vox Turku -dokumenteista tunnettu ja Turkuseuran hallituksen jäsen Aleksi Kauppinen.

Tapahtuma järjestetään Brinkkalan talon Maistraatin salissa (Vanha Suurtori 3). Tilaan mahtuu 60 ihmistä. Keskustelua voi jatkaa Turkuseuran Föripuodin tiloissa pienen tarjoilun kera.

Ilta Brinkkalassa -tapahtumasarja toteutetaan yhteistyössä Turun Vanhankaupungin kehittämishankkeen kanssa.

Ilmoittaudu mukaan täällä!