Ilta Brinkkalassa: Näkökulmia turkulaiseen lapsuuteen ja nuoruuteen 5

29.03.2022
29.03.2022

Ilta Brinkkalassa: Näkökulmia turkulaiseen lapsuuteen ja nuoruuteen 5

Millaista oli turkulaisten lasten ja nuorten elämä keskiajalla, uuden ajan alussa sekä 1800- ja 1900-luvuilla?

Viisiosaisessa Näkökulmia turkulaiseen lapsuuteen ja nuoruuteen -tapahtumasarjassa kerrotaan lasten varhaisvuosista, kouluoloista ja nuorisokulttuurin muuttumisesta.

Tapahtumasarja huipentuu tiistaina 29. maaliskuuta klo 17 Brinkkalan talon Maistraatin salissa (Vanha Suurtori 3), jonka jälkeen keskustelu jatkuu Föripuodissa, jossa on tarjolla myös huikeita Turku-tarjouksia. Viimeisen tapahtuman vierailevana tähtenä on sosionomi ja nuorisosihteeri Leena Aho, joka kertoo turkulaisesta lapsi- ja nuorisotyöstä 1960-luvulta nykypäivään.

Tilaisuudet ovat maksuttomia Turkuseuran jäsenille, mutta toivomme paikan varaamista täällä.  Muille tapahtumaan osallistuminen maksaa 8 euroa ja maksaminen onnistuu paikan päällä. Huomioithan, että sinun tulee varata paikkasi jokaiseen tapahtumaan erikseen.