Aarre Turku -putiikin avajaiset

14.08.2021
Tapahtuma päättyy

Aarre Turku -putiikin avajaiset

Turkuseuran uuden alivuokralaisen, käytettyjä lastenvaatteita myyvän Aarre Turku -putiikin avajaisia vietetään lauantaina 14. elokuuta klo 10–14. Turkuseura järjestää tapahtumapäivänä lapsiperheille pientä ohjelmaa. Föripuoti on avoinna klo 10-16.

Lapset pääsevät tunnistamaan esineitä Turun murteella klo 11–12 Brinkkalan pihalla. Turkuseuran murregurun Esa Laukkasen rastilla selviää, mitä ovat esimerkiksi prikka, talrikki, kaffeli ja tilprinkari.

Klo 12.30–13 Brinkkalan lavalla nähdään puolestaan katastrofaalinen katuteatterishow. Koko perheen koomisessa esityksessä kaikki katastrofin ainekset sekoittuvat yhteen, kun klovni Sameli Slapstick pyrkii luomaan kaikkien aikojen katuteatterishown, mutta hän onnistuukin epäonnistumaan kaikessa mihin ryhtyy. Esitys yhdistelee musiikkiteatteria, miimiä ja klovneriaa.

Kävijöitä pyydetään pitämään turvavälit, käyttämään kasvomaskeja ja huolehtimaan käsihygieniasta.