Lasten matkaopas Turkuun – Nappe Naakan matkassa

10,00 sis. alv.

Lasten tehtävä- ja värityskirja.

Varastossa

Tuotetunnus (SKU): lastenmatkaopasturkuun Osasto: Avainsanat tuotteelle , ,

Tervetuloa hauskaan Turku-seikkailuun Nappe Naakan kanssa!

Nappe asuu Turussa, Suomen vanhimmassa ja kauneimmassa kaupungissa. Naakalla on kaupungissa ystäviä, joita hän tapaa Turun tunnetuimmissa nähtävyyksissä.

Matkan varrella on tehtäviä, joita ratkotaan yhdessä. Kirjassa seikkailevat myös Napen kaverit Tytsy Sorsa, Roope Lokki, Pouta Pulu ja Rairai Riikinkukko. Napelle on tärkeää, ettei kukaan jää yksin.

Turku-aiheinen tehtävä ja värityskirja kannustaa tutustumaan Turkuun ja seikkailemaan kaupungissa. Kirja on tarinallinen kokonaisuus, jonka sivuilla pääsee värittämään, laskemaan, etsimään ja löytämään. Kirjassa riittää hauskaa koko perheelle! Sitä voi esimerkiksi lukea tarinana vauvaikäisille, isommille lapsille löytyy haastavampiakin pisteenyhdistämis- ja laskutehtäviä. Tekstiosiot ovat suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Teoksen on toteuttanut Turkuseura – jokaisen turkulaisen ja Turun ystävän yhdistys.

HUOM! Turkuseuran asiakaspalvelu ja Föripuoti lomailee 23.12.–10.1. välisenä aikana. Kaikki tällä aikavälillä saapuneet tilaukset pyritään käsittelemään mahdollisimman pian. Kiitos kärsivällisyydestäsi.