Turku vanhoissa postikorteissa

9,0015,00 sis. alv.

Kovakantinen kirja esittelee vanhoja Turku-aiheisia postikortteja.

Tuotetunnus (SKU): 9789527025093 Osasto:

Kuvaus

Turussa koettiin 1800-luvun lopulla ja 1900-luvun alussa kuvapostikorttien kultakausi. Turku vanhoissa postikorteissa -kirja esittelee 250 vanhaa postikorttia Petri Aallon kokoelmasta. Kuva-aineistoa täydentävät Aallon huolella laatimat tekstit.

Postikorttien kuviin taltioitui sadan vuoden takainen kadonnut kaupunki. Kirja esittelee Turun tunnusmerkkien rinnalla kaupungin arkea: kaupankäynnin paikkoja, julkisia rakennuksia, Aurajoen maisemia ja katunäkymiä. Kirja kertoo myös postikorttien historiasta, opastaa korttien ajoittamisessa ja nostaa niistä esille monia mielenkiintoisia yksityiskohtia.

Kirjoittaja Petri Aalto on turkulainen kotiseutuaktiivi ja intohimoinen postikorttien keräilijä.

HUOM! Turkuseuran asiakaspalvelu ja Föripuoti lomailee 23.12.–10.1. välisenä aikana. Kaikki tällä aikavälillä saapuneet tilaukset pyritään käsittelemään mahdollisimman pian. Kiitos kärsivällisyydestäsi.

Jäsen

jäsen, ei-jäsen