Limamerirosvojen jäljillä

22,50 sis. alv.

Lasten arvoitusdekkari. Toinen osa Etsivätoimisto Muro -sarjaa.

Vain 2 varastossa

Osasto: Avainsana tuotteelle

Kuvaus

Yön pimeydessä kaupunkiin lipuu laiva, jonka mastossa liehuu merirosvolippu. Pian sen jälkeen yksityisetsivä Rodi-rotta näkee kadulla omituisen hahmon, joka jättää jälkeensä vihreää tahmeaa ainetta. Kun samana päivänä Mursu-vaarin portaille ilmestyy pulloposti ja Alli saa merkillisen soiton, ovat arvoituksen ainekset kasassa.

Etsivätoimisto Muron perustajajäsenet Rodi ja Muffa saavat avukseen maailman merillä seilanneen Alli-mummon. Kolmikko päätyy Kustavin saaristomaisemiin etsimään vastauksia moniin kysymyksiin. Kuka jättää omituisia viestejä etsiville? Miksi Allin moottoripyörä töhritään ja kuka ryöstää kesämökeistä arvottomia esineitä?

Limamerirosvojen jäljillä on 6–10-vuotiaille suunnattu arvoitusdekkari, jonka huumorin- ja jännityksentäyteistä tarinaa elävöittää kiehtova kuvitus. Teos on toinen osa Etsivätoimisto Muro -sarjaa.

Kirjan on kirjoittanut Veera Vähämaa sekä Keanne Van De Kreeke.

HUOM! Turkuseuran asiakaspalvelu ja Föripuoti lomailee 23.12.–10.1. välisenä aikana. Kaikki tällä aikavälillä saapuneet tilaukset pyritään käsittelemään mahdollisimman pian. Kiitos kärsivällisyydestäsi.